Eesti Gaas moodustab kolm regionaalset klienditeeninduskeskust
Eesti Gaas korraldab sel kevadel ümber kontserni klienditeeninduse struktuuri ning moodustab kolm regionaalset keskust Tallinnasse, Tartusse ja Kohtla-Järvele, mida toetavad keskne arveldus- ja kõnekeskus.
Ümberkorralduste raames suletakse 1. juuniks 2017. a kontorid Jõgeval, Põlvas, Jõhvis, Narvas ja Kiviõlis. „Inimesed on meiega arveldades liikunud e-kanalitesse, nii et kohapeal tehtud maksete osakaal järjest langeb,“ selgitab muutusi Eesti Gaasi juhatuse liige Raul Kotov. „Näiteks käis kogu veebruarikuu jooksul Põlva kontoris maksmas vaid 21 ja Narva kontoris 24 inimest ning ka ülejäänud kolmes kontoris jääb maksete arv kuus päeva kohta alla 15,“ toob ta välja konkreetsed numbrid.
Uutes regionaalsetes keskustes pakub AS Eesti Gaas muuhulgas ka konsultatsiooni ja lahendusi küttelahenduste osas. „Erinevalt teistest gaasimüüjatest pakume meie kliendile terviklahendust alates projekteerimisest kuni torustiku ja küttesüsteemi väljaehitamiseni, samuti gaasikatla paigaldust ja tulevikus plaanikohaselt ka hooldust,“ sõnas Kotov.
Suletavate kontorite kliente teenindatakse edaspidi klienditoe telefonil ja e-posti teel ning vajadusel tavaposti teel. Kõik kliendid on saanud personaalse teavituse selle kohta, kuidas edaspidi Eesti Gaasiga ühendust hoida. „Kui tekivad küsimused, võib kohe pöörduda meie teenindaja poole. Kui klient ei ole kuu aja jooksul pärast kontori sulgemist e-arvet tellinud või püsimakset teinud, võtame temaga ise telefoni teel ühendust ja pakume abi, kuidas olukord lahendada,“ lisas Kotov.