Muudatustest Eesti Gaasi klienditeeninduses
Eesti Gaas on viimastel aastatel oluliselt panustanud tehnoloogilisse arengusse ning kaasaegse e-teeninduse ja klienditoe ülesehitamisse. Selle tulemusena ning Eesti inimeste üldiste eelistuste tõttu on valdav osa meie klientide igapäevatehingutest ja konsultatsioonist liikunud elektroonilistesse kanalitesse. Täna tasutakse juba ca 96% arvetest läbi kaugkanalite ning meie füüsilised esindused on selgelt alakoormatud ja oma algse funktsiooni minetanud.
Seoses kliendihalduse ümberkorraldamisega lõpetavad alates 11.06.2018 tegevuse Tartu, Kohtla-Järve ja Tallinna Liivalaia tn teenindussaalid.
Teenindame kõiki kliente jätkuvalt ja heameelega klienditoe telefonil ja e-posti teel ning vajadusel tavaposti teel.
Klienditoe kontaktid on:
telefon: 63 62 555
e-post: klienditugi@gaas.ee
Gaasiarvestite näidud palume endiselt teatada
e-teeninduses meie kodulehel
telefonidel 17 880 või 6 600 009 või
e-posti aadressil naidud@gaas.ee
Arvete tasumiseks saab valida enda jaoks sobivaima viisi kas oma internetipangas, meie e-teeninduses, pangakontoris, pangaautomaadis või postkontoris. Tasumisel tuleb maksekorraldusele kindlasti märkida viitenumber, mis on leitav arvelt.
Kõige mugavam on kasutada e-arve püsimakseteenust, mis võimaldab panka tellitud e-arve automaatselt tasuda. Selleks tuleb tellida omale e-arve kas oma pangast või meie klienditoe kontaktidel ning sõlmida oma pangas e-arve püsimakseleping. Edaspidi tuleb arve otse panka ning kliendile sobival ajal makstakse automaatselt.
Mugav on oma arveid vaadata ja tasuda ka meie e-teeninduses. E-teenindusse sisenedes näeb klient kõiki Eesti Gaasiga sõlmitud lepinguid, saab näha ja maksta pangalingi kaudu oma arveid ja neid ka vajadusel välja trükkida.
Sularahas saab arveid tasuda:
postkontoris (teenustasu Omniva hinnakirja järgi)
pangakontoris (teenustasu panga hinnakirja järgi)
Küsimuste ja abivajaduse korral palume pöörduda meie klienditeenindajate poole, et leida koos sobivaim lahendus.
Avaldused, soovid, teated ja lepingutega seotud küsimused palume saata kas e-postile klienditugi@gaas.ee või tavapostiga aadressile Liivalaia 9, 10118 Tallinn.
Täname väga kõiki kliente koostöö eest ja jääme ootama uusi meeldivaid kohtumisi uutes suhtluskanalites.